ဒီ Post ကေန စ လို ့အေၿခခံ 3D Geometry ေတြ ဖန္တီးပံုကို တင္ၿပ ေဆြးေႏြးသြားမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ 3D Geometry ဆိုေပမယ့္လဲ 3D ၿဖစ္တည္လာဖို ့အတြက္ 2D Geometry ေတြကေတာ့ ဖန္တီးေနရအံုးမွာပါပဲ။ ဒါေႀကာင့္လည္း 2D Geometry ဖန္တီးမွုေတြကို သက္သက္မေဆြးေႏြးေတာ့တာပါ။ ေနာက္လာမယ့္ Post ေတြဟာဆိုရင္ ပိုၿပီး စိတ္၀င္စားစရာ ေကာင္းလာလိမ့္မယ္ လို ့ ေမွ်ာ္လင့္ရပါတယ္။
အရင္ဆံုး Library ထဲက Surface ကို အရင္ ေလ့လာႀကရေအာင္။
Surface တခုဖန္တီးဖို ့အတြက္ Node ေတြကိုေတာ့ အထက္ေဖာ္ၿပပါပံုထဲမွာ ေတြ ့ၿမင္ႏိုင္ပါတယ္။ အဲဒီ Node ေတြထဲကမွ အေပၚဆံုးက Surface.BySweep ဆိုတဲ့ Node နဲ ့ စတင္ႀကည့္ပါမယ္။
Surface.BySweep မွာ input အေနနဲ ့ Profile, Path တို ့ ပါ၀င္ေနတာမို ့ Profile အတြက္ NurbsCurve တခုကို အရင္ ဖန္တီးေပးဖို ့ လိုအပ္ပါမယ္။ NurbsCurve.ByPoints မွာကလည္း input အေနနဲ ့ Points သာ ပါ၀င္ေနတာမို ့NurbsCurve အတြက္ Points ေတြကို အရင္ ဖန္တီးေပးရပါတယ္။
Path အတြက္ Line တခုလည္းဖန္တီးေပးဖို ့ လိုအပ္ပါမယ္။
အဲ့ဒီ Profile နဲ ့ Path ေတြကေနမွ Surface.BySweep နဲ ့ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး Surface တခုကို ေအာက္ေဖာ္ၿပပါ ပံုအတိုင္း ဖန္တီးယူရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
တကယ္လို ့ Surface.BySweep2Rails ကို အသံုးၿပဳမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေနာက္ထပ္ Path အပိုတခုနဲ ့ Surface ေတြကို ဖန္တီးႏိုင္ပါလိမ့္မယ္။
ေနာက္တခါ ဒီ Surface ကို Offset လုပ္ခ်င္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ Surface.Offset ဆိုတဲ့ Node ကို အသံုးၿပဳႏိုင္ပါတယ္။ သူ ့မွာ input အေနနဲ ့Surface, Offset တို ့ပါ၀င္ေနပါမယ္။
လာမယ့္ Post မွာေတာ့ Surface.ByPatch အသံုးကို ေဆြးေႏြးတင္ၿပသြားဖို ့ စီစဥ္ထားပါတယ္။
No comments:
Post a Comment