Saturday 11 March 2017

DYN04.08 : အေၿခခံ Geometry တည္ေဆာက္ၿခင္း - အပိုင္း(၈)

မဂၤလာပါ။

ဒီ Post မွာေတာ့ Surface.ByPatch ဆိုတဲ့ Node အသံုးကို Code Block နဲ ့တြဲဖက္ၿပီး တင္ၿပေဆြးေႏြးသြားမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဒါမွလည္း Code Block ထဲမွာ Script ေရးသားပံုေတြကိုပါ ရင္းႏွီးသြား၊ အေလ့အက်င့္ ရသြားမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။

Surface.ByPatch မွာ input အေနနဲ ့ closedCurve တခုနည္း ပါ၀င္တာကို ေတြ ့ၿမင္ရမွာပါ။
  • Surface.ByPatch တခု ဖန္တီးဖို ့ရာ closedCurve တခုလိုအပ္ပါမယ္။
  •  closedCurve အတြက္ Circle တခု ဖန္တီးဖို ့လိုအပ္ပါမယ္။ အဲ့ဒီအတြက္ Circle.ByCenterPointRadius ကို အသံုးၿပဳမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
  • Circle.ByCenterPointRadius ကို အသံုးၿပဳမယ္ ဆိုရင္ Center Point နဲ ့Radius ေတြလိုအပ္လာပါလိမ့္မယ္။
  • အဲ့ဒီအတြက္  Circle.ByCenterPointRadius (CenterPoint , Radius); ဆိုၿပီး Code Block ထဲမွာ စတင္ေရးသားရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
  • Center Point အတြက္ Point.ByCoordinates နဲ ့ Radius အတြက္ Number ေတြ လိုအပ္လာပါမယ္။
  • အဲ့ဒီအတြက္ Code Block ထဲက CenterPoint ေနရာမွာ Point.ByCoordinates (0,0,0) နဲ ့အစား ထိုးေပးရပါမယ္။ Radius ေနရာမွာေတာ့ လိုခ်င္တဲ့ Radius ရဲ့ တန္ဖိုးကို အစား ထိုးေပးရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
  • အားလံုးကို ေပါင္းစည္းလိုက္တဲ့အခါ ...  Circle.ByCenterPointRadius(Point.ByCoordinates(0,0,0),6); ဆိုတဲ့ closedCurve တခုကို ဖန္တီးတဲ့ Node တခု ဖန္တီးၿပီးသား ၿဖစ္ေနတာကို ေတြ ့ၿမင္ႀကရမွာပါ။
ဒီ Node ထဲမွာပဲ Curve.Patch ကိုထည့္သြင္းခ်င္ရင္ေတာ့ Script ကို ေအာက္ေဖာ္ၿပပါ ပံုအတိုင္း ၿဖည့္စြက္ ေရးသားေပးႏိုင္ပါတယ္။
(Surface.ByPatch အစား Curve.Patch ရ့ဲ Node ၿဖစ္တဲ့ .Patch() ကို ထည့္သြင္းအသံုးၿပဳရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။)
လာမယ့္ Post မွာေတာ့ Solid Geometry ေတြ ဖန္တီးပံုကို ဆက္လက္ တင္ၿပေဆြးေႏြးသြားဖို ့ စီစဥ္ထားပါတယ္။

No comments:

Post a Comment