ဒီ Post မွာေတာ့ Surface.ByPatch ဆိုတဲ့ Node အသံုးကို Code Block နဲ ့တြဲဖက္ၿပီး တင္ၿပေဆြးေႏြးသြားမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။ ဒါမွလည္း Code Block ထဲမွာ Script ေရးသားပံုေတြကိုပါ ရင္းႏွီးသြား၊ အေလ့အက်င့္ ရသြားမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
Surface.ByPatch မွာ input အေနနဲ ့ closedCurve တခုနည္း ပါ၀င္တာကို ေတြ ့ၿမင္ရမွာပါ။
- Surface.ByPatch တခု ဖန္တီးဖို ့ရာ closedCurve တခုလိုအပ္ပါမယ္။
- closedCurve အတြက္ Circle တခု ဖန္တီးဖို ့လိုအပ္ပါမယ္။ အဲ့ဒီအတြက္ Circle.ByCenterPointRadius ကို အသံုးၿပဳမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
- Circle.ByCenterPointRadius ကို အသံုးၿပဳမယ္ ဆိုရင္ Center Point နဲ ့Radius ေတြလိုအပ္လာပါလိမ့္မယ္။
- အဲ့ဒီအတြက္ Circle.ByCenterPointRadius (CenterPoint , Radius); ဆိုၿပီး Code Block ထဲမွာ စတင္ေရးသားရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
- Center Point အတြက္ Point.ByCoordinates နဲ ့ Radius အတြက္ Number ေတြ လိုအပ္လာပါမယ္။
- အဲ့ဒီအတြက္ Code Block ထဲက CenterPoint ေနရာမွာ Point.ByCoordinates (0,0,0) နဲ ့အစား ထိုးေပးရပါမယ္။ Radius ေနရာမွာေတာ့ လိုခ်င္တဲ့ Radius ရဲ့ တန္ဖိုးကို အစား ထိုးေပးရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။
- အားလံုးကို ေပါင္းစည္းလိုက္တဲ့အခါ ... Circle.ByCenterPointRadius(Point.ByCoordinates(0,0,0),6); ဆိုတဲ့ closedCurve တခုကို ဖန္တီးတဲ့ Node တခု ဖန္တီးၿပီးသား ၿဖစ္ေနတာကို ေတြ ့ၿမင္ႀကရမွာပါ။
(Surface.ByPatch အစား Curve.Patch ရ့ဲ Node ၿဖစ္တဲ့ .Patch() ကို ထည့္သြင္းအသံုးၿပဳရမွာ ၿဖစ္ပါတယ္။)
လာမယ့္ Post မွာေတာ့ Solid Geometry ေတြ ဖန္တီးပံုကို ဆက္လက္ တင္ၿပေဆြးေႏြးသြားဖို ့ စီစဥ္ထားပါတယ္။
No comments:
Post a Comment